Prechod na navigáciu block menu Prechod na navigáciu Hlavné menu Prechod na navigáciu vodorovná

Marketingová koncepcia cestovného ruchu

Marketingová koncepcia cestovného ruchu mesta Levice na roky 2016-2020

Mestské zastupiteľstvo v Leviciach svojím uznesením č.13 zo dňa 27.10.2016 schválilo dokument „Marketingová koncepcia cestovného ruchu mesta Levice na roky 2016-2020“ (ďalej len koncepcia). Koncepcia nadväzuje na prijatý strategický dokument „Stratégia rozvoja cestovného ruchu mesta Levice na roky 2016-2020“ zo dňa 18.2.2016.

Koncepcia obsahuje analýzu potenciálu riešeného prostredia, vymedzenie produktových skupín, cieľových skupín návštevníkov, výsledky dotazníkového prieskumu, SWOT analýzu ako i analýzu trendov. Na základe uvedeného sú v koncepcii navrhované produktové balíky, Event marketing destinácie ako takej. Posledná časť koncepcie je venovaná akčnému plánu destinácie. Predstavený dokument je živým dokumentom, z čoho vyplýva jeho možná aktualizácia počas schvaľovaného obdobia, v dôsledku vzniku Oblastnej organizácie cestovného ruchu, prípadne zmeny legislatívy a pod.


 

dnes je: 19.3.2019

meniny má: Jozef

Za obsah zodpovedá
webmaster

webygroup
Deutch version
English version
Magyar verzió
19.3.2019
ÚvodÚvodná stránka